środa, 3 września 2014

Ćwiczyć, ćwiczyć, ćwiczyć - Nike Training Club

Jak ważny jest ruch w procesie odchudzania nikomu nie trzeba tłumaczyć - przyspiesza przemianę materii, szybciej gubimy kilogramy niż tylko na diecie, poprawia się nam kondycja, stan skóry, jesteśmy bardziej uśmiechnięte,  bo trening wyzwala wyrzut endorfin do krwi.
Nie wiem, jak Wy, ale kiedy starałam się chodzić na siłownię czy do klubu zawsze czułam się tam nieswojo.
W zasadzie byłam jedyną osobą z nadwagą, resztę stanowiły piękne, szczupłe osoby, które chciały nad sobą popracować. Zdarzały się drwiące spojrzenia - jednak ćwiczący grubas jest dużo zabawniejszy, bardziej spocony i czerwony na twarzy niż szczuplejsze osoby. Nie lepiej bywało na basenie. 
Kiedy postanowiłam się zmienić najważniejszy był dobór odpowiednich ćwiczeń.
Przesiadłam się z autobusu i zaczęłam chodzić do pracy. Samo maszerowanie jednak na dłuższą metę nie pomoże mi zgubić wszystkich kilogramów, których chcę się pozbyć. 
Próbowałam ćwiczyć z Ewą i Mel B, ale niezbyt mi odpowiadały. 
Przypadkiem spotkałam się z aplikacją na smartfony i tablety - Nike + Training Club. Podchodziłam do niej nieco sceptycznie - w jaki sposób aplikacja ma mi pomóc w treningu? Otóż po 3 tygodniach regularnych, codziennych ćwiczeń mówię Wam - jest to świetna aplikacja!
Na czym polega? Ściągacie sobie z google play lub appstore  aplikację , instalujecie e voila. Niestety nie ma jeszcze wersji na Windows Phone
W bazie jest dostępnych ponad 100 programów ćwiczeń o różnym stopniu trudności (od początkującego do zaawansowanego), czasie trwania (15-45 minut) i celu. Możemy wybrać spośród ćwiczeń wyszczuplających, wzmacniających, budujących mięśnie i pracujących nad konkretną partią.

Obok tego możemy ustawić program - ja wybrałam program wyszczuplający dla początkujących. Mam jedno ćwiczenie po 30, 45  i 15 minut w tygodniu. Ćwiczenia wymagają podstawowego sprzętu jak hantle (zastępuję butelkami z wodą) czy foam roller (dobrze ściśnięta karimata daje radę).
Oprócz ćwiczeń z programu wybrałam dodatkowo dwa półgodzinne treningi w tygodniu i dwa na brzuch i nogi.
Czy używałyście kiedyś tej apki lub korzystacie z jakiś innych?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz