niedziela, 31 sierpnia 2014

Czas się przywitać

Każda wyprawa zaczyna się od pierwszego kroku
To zdanie ustawiłam sobie w kalendarzu na dzień, w którym postanowiłam całkowicie sie zmienić.
Historia mojego odchudzania zaczęła się miesiąc temu. Wtedy zaczęłam dojrzewać do tej decyzji, żeby podjać trud walki z nadwagą i nie poddać się po kilku dniach (na widok lodów, ciasta czy innych pyszności).
Miesiąc temu zaczęłam ćwiczyć i wprowadziłam dietę. Z 85 kg na starcie dziś ważę 82. Mój cel to 60 przy 168 cm wzrostu.
Nie jest moim planem stać się idealną, bo to niemożliwe, chcę dążyć do najlepszej wersji samej siebie.
Pisanie bloga ma mi pomóc i motywować, liczę na Wasze, drogie czytelniczki, kometarze, rady i historie.
Chcę dzielić się z Wami moimi sukcesami i porażkami, testować nowe ćwiczenia czy potrawy.
Zapraszam do wyprawy razem ze mną!


2 komentarze: